Mindfulness a stress management

Mindfulness a stress management

Naučte se, jak si vybudovat klid a uvolněné soustředění, které zlepší nejen váš výkon,
ale také vaši spokojenost v životě.

Žijeme v rychlém světě a v hlavě se nám neustále rojí myšlenky; často je neumíme zastavit (např. když chceme jít spát a v hlavě nám to pořád myslí). Mindfulness vás naučí, jak svou mysl zklidnit, snížit napětí a tok samovolného přemýšlení, lépe se soustředit. Naučí vás vypínat autopilota, vědomě řídit své kroky a vnímat život v jeho plné síle. V tomto programu se naučíte, co je to mindfulness, proč je tento proud v posledních letech čím dál rozšířenější a jaké benefity přináší. Vyzkoušíme si širokou paletu praktických technik a získáte návod, jak si vybudovat vlastní praxi.

 

PRACTICAL MINDFULNESS in English

 

Budete dobře rozumět konceptu mindfulness, vyzkoušíte si praktické techniky
a získáte řadu zdrojů a inspirací, jak si vybudovat vlastní praxi.
Kurz je podaný srozumitelným jazykem.
Přečtěte si co o kurzech s námi říkají naši klenti

Chci poslat nezávaznou poptávku


Obsah kurzu

 

Úvod, nastavení kurzu a očekávání, vstupní mapování
Seznámíme se, dohodneme se na nastavení pravidel a každý z účastníků definuje, co by si pro sebe z kurzu chtěl odnést.

 

Kontext
Rozhlédneme se, abychom si uvědomili, v jakých globálních trendech se nacházíme a jak tyto trendy ovlivňují náš život. Proč narůstá stresová zátěž a co s námi stres doopravdy dělá.

 

Jak z toho ven?
V podstatě máme 2 možnosti:

  • Snažit se změnit vnější podmínky a svět (což je velmi energeticky náročné a v mnoha směrech neproveditelné).
  • Pracovat se svou myslí a sami se sebou (ovlivňovat to, co ovlivňovat můžeme).

Mindfulness je dobrý způsob, jak pracovat sami se sebou, úspěšná a ověřená cesta.

 

Co je mindfulness?
Kde se vzala (původní MBSR trénink) a proč je dnes tak masivním hnutím (benefity ověřené neurovědou).

 

3 pilíře mindfulness:

  • Práce s pozorností (jak svou mysl znovu naučit koncentraci a uvolnění).
  • Kultivace přítomnosti (jak vypnout autopilota a toulání mysli, klíč k proaktivitě a ovlivňování toho, co se děje).
  • Nehodnotící přístup (k čemu je užitečný a jak jej rozvíjet).

 

Jak si vybudovat udržitelnou praxi (vlastní styl + 30t denní výzva) – každý účastník si odnese konkrétní akční plán.

 

Ohlédnutí a zpětná vazba
Shrneme klíčové informace, podíváme se, zda se nám podařilo naplnit záměr kurzu a podělíme se o zpětnou vazbu.

 

Co si vyzkoušíte prakticky

 

V tomto kurzu vyzkoušíme řadu praktických cvičení a technik, např.:

  • Vstupní mapování rovnováhy ve vašem životě.
  • 16 vteřinovou meditaci.
  • Práci s dechem.
  • Body Scan.
  • Squeez and Release.
  • Řízená meditace.
  • Jednoduché jógové cvičení.

 

Program je připraven jako interaktivní a prožitkový, kurz je veden koučovacím způsobem.

 Mgr. Kateřina Kryllová

Časový rozsah

3 hodiny (inspirativní workshop) - 2 dny
Pro váš tým vytvoříme i dlouhodobý program, případně podpůrnou on-line challenge.

Tento kurz realizujeme v ČJ nebo AJ

 

Kdo vás kurzem provede

 

Mgr. Kateřina Kryllová

Kateřina Kryllová_profil lektora, Kateřina Kryllová_profil lektora v AJ

 
 

Prohlédněte si také další naše soft skills kurzy. Všechna témata flexibilně propojujeme, rádi pro vás připravíme kurz na míru. Napište nám.
Podívejte se také na rozvojové programy na míru a koučink.
30